Ezeleda [bilinmeyen] biz eczaneye sorduk cnm dahiliye dr da aynisini dedi evdeki cihazla olcerken parmaktan gelen ilk kani silip ikinciyi damlatip o sonucu baz alin sonrakiler hatali olur hucreler harekete gecer dediler bende oyle yapıyorum diyete de devam
Zeynep23 [bilinmeyen] aynen canım bende de dengesizlik vardı hamur işi abur cubur ve ekmek çok yiyordum ben çok kilo almadım ayda 1 kilo alıyorum ama işte şeker çıktı dikkat ediyorum ekmek yemeyerek çaya şeker atmayarak çikolata yemeyerek işe başladım bakalım inşallah bi sıkıntı olmaz 🙏
Srknsmg Ben 28 haftalıgım 7 kılo aldım. Aslında bence cok kılo almadım ama yıne de cıktı şeker. Maalesef genetik. İnş bebeğime geçmez bu genetiklik
Yldzdnz Altan kac ciktis sekeriniz 8+5 haftaligim aks 100 toklus ise 120 doktor seker yuklemesini erken yapalim dedi yaptirmadim
TCFilizOnar Asen gebelikte çok daha fazla dikkat etmelisin kendin ve özellikle bebeğin için. Doğum doktorun ve bir diyetisyen eşliğinde devam etmen gerekiyor hamileliğine. Onlar sana ne Yemen gerektiğini senin yiyebileceğin gıdalarla oluşturuyorlar. Sağlıklı bir hamilelik için kesinlikle diyetini yap. Ben 40. Haftamdayım 9 kilo aldım sadece çok rahat bir hamilelik geçirdim doktorlarım sayesinde 😇😇
Asen [bilinmeyen] sağ ol bu motive edici oldu, yalnız değilmişim, sabah aç ve tokken 82-92 arası ama akşam 120 lere çıkıyor normal mi bilemdim diyete uyuyorum
Ezeleda [bilinmeyen] ne demek cnm bebisler icin katlancaz bende dun azcık kacamak yaptim hemen yukselmis sinir oldum ya
Funda38 Ben hamile olduğumu şeker testi yaptırarak öğrendim. İdrar yolu enfeksiyon oldum dr gittim gitmişken demir şeker falan filan tahlil istedim ve şekerim yüksek çıktı dr dedi ya şeker hastalığı var yada hamilelik başlangıcı test yaptıgımda ne çgarif çıktı taki adet günüme kadar adet günümde test yaptım pozitif ama şeker hala düşmedi şuan 37+0 hafta ve insülin kullanıyorum 😥
Funda38 [bilinmeyen] bunu bilmiyordum inşallah yapmamaya calısırım doğum süreci yaklaşıyor strese girdim