Ben yükletsem ne olurdu acaba. Ben varsa bısey gorelım dıye bı guzel kahvaltı yptım tokluk seker 1. Saat verdım 196. Sonra açlık 110 gorduk ve dırek dıyet olmaz ınsulın dedıler. Hep kafamda acaba dıyetle kurtarır mıydım var😬ama şuan insülinle bile bazen160 goruyom. Ki diyetimi hiç bozmuyorum