Kaansinem doktorum devletten emekli olmuş.en az 10 bin doğum yaptırmışımdır diyor.ankara doğum evindeyken,gençliğinde günde 40 kişi doğurturmuş.😳özelde imkan varda,çok tecrübeli doktor yok.benim doktorum emeklilik sonucu,özelde doğum yaptırabiliyor.ben Acıbademe de gittim,kiloma bile bakmadı doktor,folik asit bile vermedi.alttan muayene ederken haşırt diye itiyor.bir dahada gitmedim.tecrübe çok önemli.devletteki doktorları tek geçerim 👍🏻