Kaansinem Şanslısın canım kimi kayinvalideler devlete git der senin kayınvaliden ne güzel hastaneyi bulmuş götürüyor bence özele git derim bende özele gidiyorum oradaki ilgi daha bir başka bir gün acillestim gece devlet hastanesine gittik doğum hanede ultrason odası nst odası var nst odasında 3 tane yatak vardı ikisinde kadınlar sanciyi bekliyordu birinde de nst oluyordu birde çatalın olduğu oda vardı küçük yanında bir tane kuvez vardı çocuk icin normal doğum da sanırım orada oluyordu çatı muayenesinide orada oldum steril bir ortam değil di şahsen hoşuma gitmedi iyi ki özel hastaneye gidiyorum dedim gene de siz bilirsiniz tabi her sehirin hastanesi farklıdır gene de iyi düşünün iki hastaneyi de gezip değerlendirin derim.