Htcdmr Nasıl kaynanaymış o valla tam sevmelik. Ben özele gidiyorum diye benim kaynanam bana ne gerek var ben birini kömürlükte birini tuvalette doğurdum dedi, gerekirse ben seni doğurturum dedi bide üstüne 😂😂😂😂
Kaansinem Htcdmr Aynen öyle valla Allah razı olsun bayaa ileri görüşlü parayı pek düşünmeyen bi kadın düşünür ama konu sağlık önemli bisey olduğunda para pek kıymetli olmuyo onun için saolsun kızı olmadığı için beni de kızı gibi goruyo 😊
Frida Isterse trilyonluk olsun yine de özel derim. Acil durumda gidemeyeceğim kadar uzaksa devlet hastanesine giderim. Bir kere yumurtamı bulamadılar ultrasonda bölüm bölüm gezdirdiler meğer yumurtlama döneminde gorulmeyebiliyormus. Bir de insan gibi muamele istiyorum 5 kişiyle birlikte muayene olmak istemiyorum ya da saatlerce acı içindeyken beklemek istemiyorum belki özelde parayla bana gülücük dağıtıyorlar ya da ilgileniyorlar ama olsun ben o sıkıntılı durumdan en az şekilde acı çekerek ayrılmak istiyorum. ☺
DLiviyaEsor Ozel hastanede tup bebek tedavisiyle hamile kaldim 25 haftaya kadar devam ettim esimin ailesi artik devlet hastanesinde devam et diye baski yaptilar cok para tuzagi ozel dediker ama bn doktorumdan memnundum beyse deneme amacli uc devlet hastanesine gittim ilgi sıfır ultrasona uzaniyorsun iceriye iki hasta daha aliyo ultrason kagidi vermiyor soru soramiyorsun neyse idarelik arada bi gelirim diye düşündüm bi kac hafta sonra kasilma catida baskiyla araştırma hastanesine gittim ordan kadin dogum aciline gonderdiler bi terlik var dediler bnde acilden giris yaptim catala cikmam soylendi ilk deva cati muayenesi olucagim icin hm ters giden bsy dedikleri icin korkudan daha kendime gelememisken bir doktor 3 asistan oyle bi cari muayenesi ettiki resmen ciglik attim bn asistan istemiyorum dedigime ragmen deneme faresi gibi yaptilar neyse bnden oncede iki hastayi muayene etmisler yanimdeki bayana diyorki doktor senin acilman var bi iki saatte dogurucaksin hmn kendine baska hastane bul burda yogum bakim unitesi yok cocuk doktoru yok bebegin cok kucuk burda dogarsa ölür kadin bembeyaz oldu acdle acele annesiyle cikti gitti banada diyo sen 34 haftaliksin senin durumun daha kotu senin bebegim cok kucuk dogumun baslamis acilen kendine yogum bakim unitesi olan hastane bul bnde panikle esimi aradim geldi ozeldeki kendi doktorumu aradim hmn gel dedi gittik ne sanci var ne aciklik var sadece rahimda cok az yumuşama var oda o haftalarda basliyormus normalmis hicte erken dogum riskim yokmus dogumum baslamamis tam tamina 39 haftada istek uzerine kendi doktorumda sezaryen oldum o gunden beri de devlet hastanesinin kapisindan bile gecmiyorum iyi hastanelerde vardr ama bn gittigim uc hastanede cok kotuydu @Kaansinem ne guzel senin kv özele git diyorsa degerlendir derim cok sanslisin ki boyle kv n varmış
Kaansinem DLiviyaEsor Neden böyle insanları kandiriyolar ki ya ben anlamıyorum nasıl da yanlış yönlendirmeler sizi Anlamıyorlar işten ne diye böylelerini doktor diye hastaneye koyarlar nasıl bi zihniyet ya hey allahım şimdi siz böyle dediniz ya daha da soğudum devletten iyi ki benim özele gitmemi istemişler çocuğun sağlıklı doğrumu canim bi sorun olmadi dime
DLiviyaEsor Kaansinem her hastane her doktor ayni degl canm bnm arkadasimda devlet hastanesine gidiyo doktoru cok iyi iyileride var ama bana denk gelmedi sans iste cok şükür bi sknti olmadan iki bucuk ay once kucagma aldim yavrumu
Kaansinem DLiviyaEsor iyisi de var kötüsü de var tabi canim önemli olan iyi doktora denk gelmek Rabbim yavrunu hayırlı etsin inşallah canim benim
Setenay Zagrozunannesi tşk ederim 🙂 bende valla çok ümitsizdim. Taaa cukurambara falan gitmeyi düşünüyordum fatma bolkana. 3700-5000 arası demişti. Muayenesi de 270ti. şükür gerek kalmadı 😻🙏
DLiviyaEsor Kaansinem amin saol tarlim Allah kolay dogumlar nasip etsin yavrunu saglikla sl kucagna insallah
Mervezmezen Kaansinem doğumu engellediği için açılmam olmadı sancım gelmedi 40+1 de sezeryan oldum özelde
Mervezmezen Kaansinem en güzeli normal doğum sezeryanda iyi doktorsa evet ben 1 haftaya her işimi yapmaya başalamıştım
Nazlican Kayınvaliden özel istiyorsa bence devam et benim de kayınvalidem özele gitmemi istiyor destekde oluyor zaten ikili tarama testim var kayınvalidem özelde yaptır uğraşma devlet Hastanesinde dedi bence özel derim çok iyi ilgileniyorlar
AyeHakanKrk Kaansinem ben devlete de gidiyorum özel muayene de kesinlikle özel diyorum🙏🤙🏻 Devlette eşi bile içeri almıyorlar çok kalabalık ultrasyon iyi değil 5 dk bitiyor. Özelde doktor herşeyi anlatıyor bilgilendiriyor. Ayriyeten de eşim düşünsün bu para işini sonucta sağlık değecek bir yere gidiyor lüzumsuz yere değil.
Akin59 Kaansinem belden uyusturmali oluyor canim narkoz verilmiyor ayık oluyorsun oyle ameliyat oluyor agri sizi olmadan bebegin ilk doğduğunu gorebiliyorsun