hilal_yener Evet normal düşünüyorum nasip olursa☺ Ama hiçbir belirti yok. Açılmam varmı yokmu bilmiyorum. En son 38 haftalıkken gitmiştim Nst de sancım falan çıkmadı doktorda 1 hafta sonra gel demişti. Şimdi 39+1 günlüğüm kayınvalidem gitme dedi sancın falan olursa gideriz dedi. Mecbur onların dedikleriyle hareket ediyorum😏 Eşim askerde olduğu için.