37 gün kaldı herkes erken gelcek gbi hissediyor sanırım piskolojik bende öyle hissediyorum😂 benim ilk günden beri çok zor çok ağrılı bi hamilelik yaşadım yaşamaya da devam o yüzden bi an önce doğsa da bitse diyorum😭 bilsem yapar mıydım çocuk diyorum ama bebeğimi çok özlüyorum dogsada sevsek diye bekliyorum 😂 karmaşık duygular içindeyim