bebegimmm16 Glc benimde senin gibi adete yakın yumurtlama oldu iki günüm kaldı adete dört gündür koyu testim bilmiyorum gebelik testi negatif çıktı
Glc nurseliny gördüm oda yumurtlama gibiydi koyuydu diğeri ile eşit ama bu seferki ondan daha koyu oldu bariz belli bir şekilde
Cupkek Benim 9gün kaldı dün ve bugun fena baş ağrım tuttu ya 😞 akıntı ve iştahsızlık eşlik ediyor anlamadım ki ya bişey
TunarinAnnesi Cupkek benimde adet 11 Mayıs dün benimde fena baş ağrim oldu acaba bi belirtimi ??? Ama benim bu ay umudum az femarayla büyüdü kist oldu yumurta 35 mm ama Rabbim isterse olur 🙏😭
Gulceefe-00 Benim de adetime 10 gün kaldı. Bu ay ovulasyon takibi yapıp yumurtlama günlerini değerlendirdik. Ama şu an için hiç bir belirti yok zaten artık kendimi de dinlemiyorum akışına bıraktım 😁
gunesveguney Cupkek benimde adet gunum yarin pcoluyum gecen ay sogan kuru yapmistim simdi beklemedeyim 💙 kasıkta ara ara sızlama bacağa vurak ağri var bide göguslerde dolgunluk bakalim.nasip olcak mi
Deletedmom316 Cupkek ya yumurtlamadan sonra kasik agrilarim vardi her gun ama dunden kasik agrim yok oldu başka bir belirtimde yok diye umudu kestim çunki 2 gebeligimdede belirtiler vardi sjmdi bisey yok 😔 adete 6 gun var bekliyorum adet.olmazsam.test yaparim
Gulceefe-00 Cupkek yok ya hala bir şey yok bir de ben geçen aylar kendimi çok dinledim hep boşa çıktı o yüzden bu ay belirti aramıyorum yani aramamaya çalışıyorum 😁🙈
Cupkek Gulceefe-00 ya keşke bende öyle yapa bilsem umutlanmamaya çalışıyorum ama bucudumda olan herşeyi ona yoruyorum 🙄
Cupkek Deletedmom316 benimde belirtilerim gitti ya aslında varda yok kendimi kandırıyor olabilirim çok sık tuvalete gidyorum ama su çok içyorum🤔 uyku ve yorgunluk halindeyim sürekli bide çok iştahsızlaştım akıntı var 🙄 ama istediğim için kendimi kandırıyor da olabilirim kaldı 8gün ben ne zaman test yapsam ki
Sevgikarabulut Deletedmom316 balım benimde öyle yumurtlamadan beri kasık ağrılarım var bilmiyorum neden düşünmekte istemiyorum ama düşünmedednde olamıyor birde şunu sorcam hani ovulasyon testiyle gebe olduğunu öğrenen insanlar varya o nasıl oluyor ben tam bilmiyorum