Cupkek Ya bir beklenti icinde olduğumuz için beynimiz direkt ona yoruyor ama hiç yormamaya çalış bu defa olmayınca insan daha çok üzülüyor vücudunda bir şey olduğu zaman bu adette de olmuştu diye düşünebilirsin ben öyle yapıyorum geçmiş aylarda da yaşadığım belirtiler sonucunda adet olduğum için aman yine nasılsa adet olurum diye düşünmeye çalışıyorum o yüzden daha rahatım geçen aylar elimde gebelik testi dolaşır olmuştum bu ay çekmecede 6 tane gebelik testi var daha birine bile dokunmadım kendime bunu yapıp üzülmek istemiyorum bir de söylenenler çok doğru cevremde de gördüm en iyi gebelik belirtisi adet gecikmesi o yüzden kafani rahatlatıp beklemeye çalış zaman daha çabuk gecer😁umarım birbirimize hayırlı haberler verebiliriz