Kızlar beraber burda bekleyelim mi benim adetime 10gün var çokkkk ümitliyim bu ay hiç boş geçmedi 😝 bide klomen kullandım ama iğnesiz🙄 dua ediyorum allahım inşallah bu sefer diye🤲🏻 (Pkoyum iki kayıp var) 🤦🏼♀️ Beraber bekleyelim belirti yaşıyan varmı yazalım 🤓