AydnUfk benim bebeğime de yaşamla bağdaşmıyor alalım diye direttiler bütün gittiğim doktorlar.. 33 haftalığız bebeğimle. tevekkül ettim zaten yaşamayacaksa rabbim alacaktır, ben asla kıyamam canına dedim. Ya sağlıklıysa ? 1000de 1 ihtimal bile olsa ya sağlıklıysa ben evladımı nasıl öldürürüm düşüncesiyle yaşayamazdım.. Göreceğiz birkaç hafta içerisinde, hareketlerinin maşallahı var şükürler olsun, her defasında sorunlar söyleniyor ediliyor ben rabbime güveniyorum, yiyecek ekmeği yoksa o alsın yanına meleğimi, varsa da bizlere bağışlar zaten. Belki biz de böyle sınanıuoruzdur kardeşim. Kıyma evladına doktorların sözleriyle.. Allah ol desin yeter… Dua ile açılmayan kapı, gerçekleşmeyen dilek yoktur.
Rabbim bize ve bizim gibi olanlara sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin inşallah..