Herkese merhaba. Sadece içimi dökmek için ve belki bir umut dualarınıza ulaşırım diye yazmak istedim. Öncelikle ikinci gebeliğim şuan 12+4 haftadayız herşey normaldi bugüne kadar. İkili tarama testinde ense kalınlığımız 4 ün üstünde çıktı ama en önemlisi bebeğimde fazlaca ödem varmış. Hidrops Fetalis hastalığı teşisi konuldu. Tedavisi yok yaşama şansı yok doğsa bile asla sağlıklı bir bebek olmayacakmış. Ve şuan tek çare gebeliği sonlandırmakmış. Ama benim bebeğim şuan yaşıyor kalbi atıyor elleri ayakları oynuyordu bugün ultrasonda insan yaşayan bebeğine nasıl kıyar aklım almıyor kendini hiç bu kadar çaresiz hissetmedim. Çok şükür tevekkül sahibi biriyim ama elimde değil Allahon takdiri belkide bu benim sınavım ama yaşayan bebeğime nasıl kıyıcam tek düşüncem bu. Yarın sonkez alanında iyi olan bir profosörle görüşeceğiz bugun 2 uzman doktorla görüştüm ikiside aynı şeyleri söyledi ama belki yarın bir umut olsun herkese çaresiz derdi olan bütün annelerimize … Kusura bakmayın kimseyi üzmekde istemem sadece dua isterim benim ve benim gibi nice annelerimiz için. İlk defa böyle bir platforma içimi dökmek istedim nasip kısmet herşey tabiki sağlıcakla kalın…