Kızlar 17 haftalık gebeyım öğrendiğim ilk gunden berı gunde 3 tane 100 mg ıcıyorum ılk baslarda cok yan etkısı oldu uyku mıde bulantısı ama alısıyosun bence 2-3 hafta sonra hıcbır yan etkı yapmıyor için ihmal etmeyın benım ne kanamam oldu ne bısey ılk gebelıgımde karnımda öldü tedbır amaclı ıcıyorz cok sükür hersey yolunda gidiyor ıhmal etmeyın ıcın bence doktorunuz önerdıyse