iremgun ayyy evet oyle olmuş walla bende teli kapatır kapatmaz yazdım 😊kanama kırmızı mı oldu canım ,korkma iğneden sonra hemen kesilir bi saate
yukarı çıkmasına çok çok sewindim ❤️İnş kuzum herşeylerimiz yolunda gider 😇desiğin gibi benim drda aynı şeyleri söyledi biraz uzun sürebilirmiş lekeler ini bir an önce şu pedlerden kurtuluruz 😂