asiyetogac_1 AybarsMomy cok saol canim insallah once kurtaj oldum 4 ay once simdi tekrar dusunuyoruz umarim guzel bir gebelik olur rabbim tum iateyenlere nasip etsin
mervealtinipek41 Twinsmomtwoboy gebe kalmadan önce folbiol kullandım sonra doktor değiştirdim o folactive verdi onu kullandim
Kanatlarimvarruhumda asiyetogac_1 markası size kalmış ama folat formunda olanını kullanın. Mevcut folik asitler sentetik formunda.. kanda değeriniz yüksek çıkar ama vücudunuz kullanamaz.
Karan12 Hamile kalmadan önce Q folin kullanmıştım çok etkiliydi ama pahallydı hamile kaldıktan sonra doktorum folidays önerdi onu kullandım zaten gebeliğin 3.ayında bırakıp decavit kullanıyorsun doktor önerisiyle
Canan123 Folbiol yazan arkadaşlar var kesinlikle doktorlar önermiyormuş ben de 2. paketime başladığımda öğrendim. Gereğinden çok mu fazlaymış neymiş. İyi olarak bilmiyorum ama folbiol kullanmamanı öneririrm
asiyetogac_1 SnFk tesekkurler canim aceba doktora gitmeden eczaneden alip icsem olurmu yani illa doktora gitmem lazim mi doktorum 3 ay onceden folik asit kullanmaya basla demosti kurtajdan sonra
SnFk asiyetogac_1 önce doktoruna danışsan daha büyük yararı var. Bi kontrollerden geç. Büyük ihtimal foliboil ya da inofolic önerecektir zaten.
Fatosonur asiyetogac_1 canım ben tuesto folin kullandım bir ay demedi hamile kaldığımı öğrendim, içerisinde çinko vitamin vs hepsi var çok memnunum