Ben g-besin kullanıyorum hamilelik için yumurta kalitesi için çok iyi diyolar içindekilere baktım folik asitin olduğu besinler var doğal olarak folik asit alımına da başlamış oldum memnunum şuan umutluyum açıkcası çok güzel şeyler yazmışlar Allahın izniyle güzel sonuçlar bekliyorum hayırlısıyla