asiyetogac_1 Kızlar folik asit baslayacam sizler hangisini iciyorsunuz tavsiyede bulunurmusunuz bana ?
Mmmerve123 asiyetogac_1 canım bende hamile kalmadan önce kullandım dr gittim dr folidoce yazdı onu kullandım. Zorlanmadan hemen hamile kaldım
asiyetogac_1 AybarsMomy değilim canim dusunuyorum doktorum 3 ay onceden basla demisti oyuzden hangisi daha iyi aceba
Tgcycl asiyetogac_1 ben prowoman kullaniyoeum doktorum çok etkili dedi bu ay başladım pahalı ama. Kanda folikasitime baktım tavan yapmış bunun sayesinde
AybarsMomy asiyetogac_1 hamile kalmaya yardımcı inofolic combi vermişti doktor bana . Hamileliğe hazırlıyor ve kolaylaştırıyor. Hamile kaldığımda doktorumu değiştirdim ulaşım sebebiyle şuanki doktorumda folidoce vermişti canm.
mervealtinipek41 Twinsmomtwoboy gebe kalmadan önce folbiol kullandım sonra doktor değiştirdim o folactive verdi onu kullandim
asiyetogac_1 AybarsMomy cok saol canim insallah once kurtaj oldum 4 ay once simdi tekrar dusunuyoruz umarim guzel bir gebelik olur rabbim tum iateyenlere nasip etsin