Essraa Sigara içen gebelerin bebeklerine verdiği zararlar diye nette aratın bence bırakmakda çok faydalı olacaktır. Allah kolaylık versın😔
Tkrzm Anneadayihazal bende günde bir pakete yakın içiyordum.. Öğrendikten sonra bırakmayı düşündüm bir kaç gün zorlandım bir hafta kadar günde 1-2 tane içtim bir hafta sonra tamamen bıraktım iki aya yakın oldu içmiyorum.. Alıştım ama arada canım istiyor ozaman da bebeğimi düşünüp Kendimi frenliyorum.. Çünkü ondan önemli hiçbişey yok.. 😊
Melisaaa Anneadayihazal Canım bir doktora git hani sor çoğunun doktoru günde 4 5 tane izin veriyormuş. Tabikide bırakmak en en mantiklisi. Bu sigara bırakma ilaçlarının bir etkisi var mıdır bebege
Esen Melisaaa onlar çok ağır ilaclar antidepresan onlar ilk psikiyatride kullanmak için yapılmış sonra bakmışlar bunu içenlerin sigara içenleri sigarayı bırakıyor ve ilacı biraz daha o yönde geliştirip piyasaya sunmuşlar. Yani en basit ağrı kesicileri bile çok zorda kalmadıkça icemiyorsak onları asla ama asla icmemelisiniz
deletedmom351 Tubad günde 6 tane ne demek biliyor musun bi doktor buna nasıl izin veriyor anlamıyorum 1 2 taneyi duydum da 6 tane beni şok etti
Kbrbrfn Anneadayihazal ben ✋🏼 Üstelik kan pıhtılaşma sorunum çıktığını öğrendiğim günden itibaren ağzıma sürmedim
deletedmom351 Benim hamilelikte içtiğim o 4 5 ayda zararı olmuş mudur bilmiyorum ama çok azmettim biraz geç bıraktım ama yine de bıraktım eğer devam etseydim çok pişman olacaktım ki o 4 5 ay için aşırı pişmanım çünkü bırakabiliyormuşum. Keşke demek istemiyorsan yada bir sorun olduğunda evladın anne senin yüzünden oldu demesini istemiyorsan zor da olsa dene gayret et dua et inşallah bırakırsın.
Tubad deletedmom351 geç olsun güç olmasın. Sizi tebrik ederim. Bu hem biraz irade hemde biraz psikoloji işi. Tabii çevredekilerin desteği şart. Maalesef ben eşimden öyle bir destek göremiyorum. Mesleği gereği öğlen 2 de evde oluyor gün boyu fosur fosur içiyor! E insan bi süre sonra dayanamıyor yenik düşüyor ne yazık ki. İnşallah bende başarırım 😔
Tubad deletedmom351 valla bende bilmiyorum. Kendisi Çok başarılı bir doktor aslında. Vücudun nikotin ihtiyacı olduğunu bunu patlıcan vs den aslında doğal yollarla aldığımızı 5, 6 sigaranın zararı olmayacağını söyledi.
Sinemelik Tubad eşinle konuş sadece mutfakta yada balkonda içsin..bende günde bi paket içerdim eşim yaktıkça yakardım canım isterdi çevremdeki çoğu kişide içiyor şimdi eşim içerken kapıyı kapatıyor dumanı bile çok zararlı zaten içen arkadaşlarımın yanında oturmuyorum hatta ben teneffüste oturayım diye sigaralarını söndürüyorlar yoksa yanlarına gitmiyorum bile.. etrafındakiler senin kadar duyarlı olamazlar ki o canı taşıyan bizleriz çünkü..
betulyuksel bende içiyordum kızlar ama hamile olduğumu öğrenince ilkten bırakamadım winston one almıştım onuda aldım ama günde 1 tane içiyodum oda öğlen yarım içiyodum sigarayı bide akşam yarım 1 taneyi öyle içiyodum ama baktım daha sonra vicdan azabı çektim tamamen bıraktım zor oldu günlerdir aradım çok canım istedi ama bebeğimi düşündüm onun sağlığını vicdan azabı çekmektense bidaha hiç içmedim ilk 3 ay önemli çünkü bebeğin gelişimi için
betulyuksel Tubad yok canım 5 6 sigara olurmu hiç günde 1-2 dese neyse anlarım da 5 6 çok aşırı çok yani
AydinRemzi Tubad canm bencede sen 2 yı gecme normalde bile insana o ladar zarar veren birsey hamileyken ne kadar da zararlı olur🙏🏻🙏🏻
selen8sefam Tubad ben günde 2 3 sigara içiyodum normalde bırakmadan önce doktorun yaptığı öneri benim içtiğim sigaradan daha fazla 🙄
shdemir Kızlar daha öncede buna anlam veremedim yine veremiyorum. Bende ayda bi iki iciyorum 34.haftama geldim tamamen bırakmış sayılmıyorum ama benim doktorum bana 1 tane bile icsen zarar dedi sigara ictiginde anne olucagını hatırla kendinden utan dedi. Eger bana 2 3 5 bilmem ne sayı verip sigara ic deseydi kesinlikle doktorumu degistirirdim bunu diyen bi doktor olmamalı. Doktor dedigin iyiye tesvik eder. Yok sigara icmeyip stres yaparsan bebege daha zarar verirmis bilmem ne böyle sacmalık omrumde gormedim. Sigarayı bırakıp stresten öleni görmedim. Bende kullanıyorum banada zor ama öldürmüyo cok sükür.
Aleyna6161 Anneadayihazal bende içiyordum öğrendiğim an bıraktım hele ki ilk 3 ay çok riskli bir dönem bedeninde senin canından bir can var o zehri ne olursa olsun bırak bebeğin den daha değerli değil bırakamıyorum diyenlerede bakma evlat kolay sahip olunan birşey şey değil Rabbimiz bizi ödüllendirdi o meleği zehirlemek ne haddimize hemen bırakmalısın içiyorsan eğer👍
betulyuksel çevremden duymuştum biri hamile olduğunu öğrendiği halde 2 günde yada 1 günde paketini bitiriyormuş daha sonra bebeği ölmüş küçücükken. içinde zehirlemiş çünkü onu. içme boşver içmek istediğin an bebeğini düşün
Burcusrkn Gebelik düşünmeye başladığımda günde 1 2 ye düşürdüm 4 haftalıkken öğrenip tamamen bıraktım, çok şükür pek de aramadım, Allah hepinize bırakma gücü versin inşallah 🙏🙏