Anneadayihazal Kızlar hamileyken sigara kullanan varmi yada öğrendiği zaman bırakanlar varmi önemli bi konu benim için
Elif1ekim Anneadayihazal Ben günde 1 paket içiyordum hamile olduğumu öğrendim bir video izledim sen sipariş içinde bebek içerde elleri ile yüzüne dokunuyor o an bıraktım bir daha elime almadım
Esen Anneadayihazal ben hamile.kalmadan bıraktım ilk 2 hafta zor oldu ama sonra aklıma çok nadir gelmeye başladı. Şimdi 5 ay oldu aklımın ucunun ucundan bile geçmiyor içenin yaninda durmuyorum dursam beni tikiyo öyle bi meretmis. Emin olun zor değil ben.12 senedir iciyodum ve cok da iciyodum sanıyodum ki sigarayı bırakırsam uyuşturucu kullananlar gibi kriz geçiririm kafayı yerim felan ama inan hiç hiç zor olmadi hatta o kadar kolay oldu ki keske daha once biraksaydim önce kendinize güveninin ve kendinizi motive edin. Umarım başarırsınız
Tkrzm Anneadayihazal bende günde bir pakete yakın içiyordum.. Öğrendikten sonra bırakmayı düşündüm bir kaç gün zorlandım bir hafta kadar günde 1-2 tane içtim bir hafta sonra tamamen bıraktım iki aya yakın oldu içmiyorum.. Alıştım ama arada canım istiyor ozaman da bebeğimi düşünüp Kendimi frenliyorum.. Çünkü ondan önemli hiçbişey yok.. 😊
deletedmom351 Ben ilk 4 5 ay içtim zor da olsa bıraktım şuan 8 aylık hamileyim biraz geç oldu bırakmam ama çok şükür şimdi içmiyorum.
Frida Ben haftada 2 3 dal içiyorum tamamen bırakamadım 17 haftalığım gayret ediyorum bırakmak için. Birazdan linç etmeye gelirler hazırlıklı olun. 😊
NaimeYilmaz Anneadayihazal Can tasıyorum zorda olsa bıraktım içmeyide tercıh edebilirdim . Ama o riskle yaşamamayı tercıh ettim.
Sinemelik Anneadayihazal Bende bıraktım hamileliğimi öğrendiğimde..ilk üç ay gelişimde çok önemli nerdeyse tüm organlar oluşuyor..bence tek bir gün bile çok önemli yazık miniklere benki çok keyif alırdım sigaradan şimdi yolda giderken birinin dumanı yüzüme gelse kokusunu alsam sinirleniyorum.. niye içiyorlar yolda diye 😡🙈☺
BurinTasKaradag Ben günde 1 ğaket içiyordum, hamile olduğumu öğrenince (8. Haftada) bıçak gibi kestim.
Anneadayihazal BurinTasKaradag bende bi anda kestim mecburen ama çok zorluyo ya buna başladığım güne çok kiziyorum
Mehdisram Tabiki bilemem nasıl bi duygu hayatımda hiç merak bile etmedim ama lütfen Allah size Can vermiş gayret edin annecikler bebişlere zarar gelmesin inşallah Allah tiksindirir içmek bile istemezsiniz bırakırsınız amiinnn 😂😂😅😅🙏🙏🙏
Mehdisram Benim annem malesef cahillikten bırakamamış yapamamış ve ben doğuştan nefes darlığı çekiyotum malesef annem yüzünden 😞
Tubad Ben bırakamıyorum hergün bırakacağım diyorum maalesef bir türlü bırakamıyorum ama bırakmak şart! Hergün içimde bi suçluluk duygusu bir huzursuzluk. İnşallah bırakmayı başarabilirim 🙏
Anneadayihazal Tubad iciyosun yani hamileyken hala.peki günde kaç iciosun doktora sordunmu hiç icebilirmiyim diye
Yas35 Ben haftada bir veya 2 paket iciyordum.yani günde 3-5 tane .öğrenince bıraktım.17 haftalığım ama hala canım cok istiyor. Hala zor dayanıyorum. Ama bebeğime kıyamıyorum sabrediyorum içmemek icin. Allah yardımcınız olsun. İnşallah kolay bırakırsınız.