zekurt aynı durumdayım bende ilk 4,5 ay hiç içmedim akşamları eşinden bir firt cektigim oluyordu arada oda ki ev hanimiyim kalça agrimdan iki ay yataktan kalkamadım dışarda oldugum günlerde bu kadarını havadan bile soluyorum diyordum 5,5 aydan sonra bir tartışmamız oldu son tartışmamız oldu derken ayrılık esigindeyiz yirmi gündür aramadi ve sormadı bu dönemde stresten tutamadım kendimi bir iki derken arkası geldi hareketlerinde azalma oldu bebisimin çok mutsuzum vicdan azabından ölüyorum inşallah yarın güzel ve daha iradeli bir gün olur hepimiz için😔