ysmn0693 5+4den selâmlar bu 3.gebelik digerlernn kalbi durmuştu bi sürü vitamin ve göbekten iğne kullanıyorum birde alttan progestan önlem amaclı son adet 25 mart 30 aralık doğum gozukuyor 31 aralık olmuştum ne tesadüf şimdi doğum gözüküyor inşallah gerçekleşir artık mutlu olurum🤲🥰 sizlerde belirtiler var mı ben adet olucak gbi hisler olurdu kasikta progestan mi geçirdi ne olmuyor bugn tek göğüs hassasiyeti oluyor ve midem yanıyor 11 mayıs kalp atışı için çağırdı doktorumuz tek eşim ve ben biliyoruz gebelgi 3 ay btnce dicez