Merhaba kızlar bende bugün 6+3 oldum. Normalde az az olan kahve rengi lekem bugün kanamaya döndü. Sadece öğlen bir kez oldu şimdi kahve rengi lekelerim devam ediyor. Progestan kullanıyorum. Doktorum takip etmemi söyledi. İnşallah bir daha olmaz. Rabbim nasip ederse benim doğum aralık sonu gözüküyor🤲🏻