Tugce5234 ben havlu yapmaya başladım hayatımda elime el işi almadım sırf unutmak için kafamı oyalıyor kanevice isliyorum azmettim ogrenrim sadece doktorun oraya gdnce kötü oluyorum hemen strese giriorm yine kötü şey duycam die 2 kere kalp durması biri 7 haftada biri 9 haftalık kaldı 2.de bide iğne kullandım düşük doz bunda da yüksek doz başladık artık dedim rabbim yine nasip ettiyse vardır bir bildiği ben bi sürü şey kullaniorm vitaminler gerisi diyorum rabbime kalmış elimden geleni yapıyorum 🤷♀️🤲