Nisanurt Elaninannesii_ yok benim hamileliğim çok iyi gidiyor şimdilik sadece bel ağrısı var o kadar🤰🏻
Elaninannesii_ Nisanurt bende sadece ayak ağrısı var ya uyutmuyor ama bel daha kötüüü güzel günlere az kaldı 💪
Elfclklk Elaninannesii_ yok sadece ikili test üclu tarama testlerinin yaptırdım onlar kan alınarak yapiliyo zaten 20 gün sonrada detaylı ultrason randevum var
Birhemsire_anne 20 haftalık yeni olduk bizde 🙈 oğluşumuz gelecek nasipse💙 Bu sene cidden kız senesi sanırm hamile arkadaşlarımda kız bebeği bekliyor🌸
Rabiakk Pnrbtr 24 e kadar yolu var 😊ilk gebelikte normal herkes bir değil herkesim bebeği de bir değil hissedersin daha 😊
Birhemsire_anne Elaninannesii_ Hahahah 😂gerçekten öyle bazen düşünüyorum da acaba bebişlerimiz bu happymoom sayfasındaki benişlerle arkadaş , sevgli falan olacakmı😂😂😂
Htcockl29 Elaninannesii_ bizde 21+4Günlügüz Kız Bebiş Yerinde Durmuyor yaramaz 17.Haftamdan itibaren Böyle Hareketli 😍🥰🥰
Rabiakk Elfclklk hissedersiniz 😊ilerleyen gümlerde hissedince de tutarsızlık oluyor illaki o zaman da neden hareket etmedi diyoruz 😊
Rabiakk Liliz 🙃🙃🙃🙃teşekkürler bekarken 75 olup da evlenmeden 50 e düşünce 90 ı görmem inşallah hamilelikte diyorum 😂😂
Rabiakk Liliz yeter ki evlatlarımız sağlıklı hayırlı olsun demi ya 😁 “düştüysek kalkarız aldıysak veririz iriyiz diriyiz turp gibiyiz” tey tey tey 💃🏻💃🏻💃🏻
Edanur5558 Elaninannesii_ Bende yazarken gülüyorum 😂😂 sağlıklı olsunlar da bütün bebişler başka birşey istemem❤👶😂