Birhemsire_anne Elaninannesii_ Hahahah 😂gerçekten öyle bazen düşünüyorum da acaba bebişlerimiz bu happymoom sayfasındaki benişlerle arkadaş , sevgli falan olacakmı😂😂😂
Busedoruk Elaninannesii_ 21.haftaya girdik bizimde masallahımız var haraketlerini hissediyorum. 2.oglumuzu bekliyoruz, 😊
Azracan Bzbzbz ya canım bende aynı senin gibi kızım çok hareketliydi ama oğlumla 19+1 olduk ama pek hissedemiyorum normalmi acaba bilemedim 😕ilk gebelik değil hani desem ama anlam veremedin💙
Gldn7 Elaninannesii_ 21 haftaya girdim bugün bebegin erkek felaket bi bel agrısı arada kasıklarında agrıyo uzanıyorum hep progestan kullanıyorum bel agrısı neden oluyı bilmiyorum inşallah gecer
Elaninannesii_ Gldn7 erkek bebek kız bebek olarak hep ağırlar değişiklik gösterir çoook eskilerden doktora gidemeyenler bazı büyüklere ağrıyan yerlerini söyleyip cinsiyet öğrenirlermiş 😂