Nargiss Elaninannesii_ 20+2haftadayiz bizde kizimla .16 haftasindan ben haraketlerini hiss ediyorum.Wimdi daha aydin hiss ediyorum .
Edanur5558 Elaninannesii_ Bizde 23+3 olduk oğlumla utanmasa karnımdan çıkıp halay çekicek 5 dk bile durmuyor 😂😂
Elaninannesii_ Edanur5558 erkekler öyle oluyormuşş ne güzel ben bi hareket etmese hemen müzik açıyorum 😁
Bzbzbz 19+6 yim bende. Erkek bebegm. Hareketlerini cok hissetmiyorum ara ara okdr. Kizim cok hareketliydi ..
Azracan Bzbzbz ya canım bende aynı senin gibi kızım çok hareketliydi ama oğlumla 19+1 olduk ama pek hissedemiyorum normalmi acaba bilemedim 😕ilk gebelik değil hani desem ama anlam veremedin💙
Edanur5558 Elaninannesii_ Bu oynamayı hareket etmeyi biraz yanlış anlamış galiba sabah akşam gece hep hareketli sen çocuksun 5 dk uyu yok illa oynicak inşallah doğunca uslu olur😂😂
Nisanurt Elaninannesii_ yok benim hamileliğim çok iyi gidiyor şimdilik sadece bel ağrısı var o kadar🤰🏻
Elfclklk Bide 21+ 2 olduk ogluşumuzu bekliyoruz hayırlısıyla ama daha net bı hareket hissedemedim ilk gebeligim bu arada 22 yasindayim
Canannnnnnn Pnrbtr Benim kızım biraz nazlı ultrason da bile devamlı kendını saklıyor ben ona bağlıyorum bize nazlanıyor kendini merak ettiriyor simdiden
Elfclklk Elaninannesii_ Şuan 70 kiloyum ama bazen hafif bı gezinti gibi oluyo genellikle oturunca ondan başka bişey hissedemedim ama erken diyolar bazıları benimde ilk gebeligim olduğu için tecrübem yok
Pnrbtr Elaninannesii_ her yolu denedim yok olmuyo. Kiloluyum biraz ama kilolu bi arkadaşım daha var benimle aynı haftada o hissediyor. Bekliyorım bakalım
Rabiakk Pnrbtr 24 e kadar yolu var 😊ilk gebelikte normal herkes bir değil herkesim bebeği de bir değil hissedersin daha 😊