Elaninannesii_ 20+5 deyim ☺️☺️ Kız bebek bekliyoruz 👼🤰 Cinsiyetler ne? Hareketler hissediliyor mu? Güzel bi sohbet olsunnn
Nisanurt Elaninannesii_ 21nci haftamdayım 20nci haftadan beri hissediyorum ve kızım olacak inşallah🤰🏻
3461 Elaninannesii_ Benimde 20+4 bende kız bebek beklıyorum🥰🥰üç haftadır hissedıyorum hareketini artarak ve çok güzelmiş gercekten varlığını hissedebilmek❤️🌸
Deniz1985 Benimde 21+3 bu sene ki senesi sanirim benimde kiz 2 haftadir hareketlerini net hissediyorum artik gobekte cikmaya basladinartik belli ediyor kendini
Elaninannesii_ Deniz1985 Maşalllahh ☺️ Benim iç göbek büyükmüş resmen 2-3 aylık gibi karnım ama hareketler dışardan belli oluyor 👍
Elaninannesii_ Nisanurt İlk gebelik mi? Benim ilk ve iyi ki kız diyorum 20 yaşındayım onunla büyürüm 😁
55555 Gulbenn benimde 20+2 kız canım, dün ayrıntılı ultrason yaptırdık şükür sorun çıkmadı 350 kiloymuş
Liliz 21+5 hayırlısıyla oglum olacak inşallah 🥰 hareketlerı 17. Haftalardan berı hıssedıyorum tam emın olamıyordum yenı yenı anladım ılk gebelık olunca 🙈 kaçar kılo aldınız kızlar nasıl gıdıyor 🥰