Ben doğum yaptım kızlar. 8 mayısta. Almanya/Münih şehrinde. Haftaya hastanede kurallar dahada gevşiyor. Ben doğum yaptığım hafta ziyaretçi kabul etmiyorlardı. Bu hafta bir saat kalmak şartıyla almışlar ziyaretçi. Haftaya daha serbest olacak dediler. İyi mi kötü mü bilmiyorum artık. Önce bayağı bir yasak koyuldu şimdi her şey çok hızlı bir şekilde eskiye dönüyor ama corona daha yaygın. Rabbim korusun bizleri.