suzan_26 Denizler Evet normal doğum olucak ama benim günlerim uzadı ya normalde 28 Mayıs doğum ama doktor haziranın 4 üne kadar bekliycez dedi o zaman da 41. Haftaya girmiş olucaz
suzan_26 _mucizem_ Ay keşke bir de benim doğum yapacağım hastanede korona vakası yok ona rağmen almıyorlar
elif_2020 suzan_26 suzan_26 Allah razı olsun canım. Rabbim yardım ediyor korkmayın. Ben manevi olarak çok zor zamanlardan geçtiğim halde atlattım. Sizler de güzel bir şekilde doğum yaparsınız inşâAllah 🌷
elif_2020 Denizler evet gerçekten insanlar hafife alıyor ne yazık ki. Birde her yer açıldı. Avmlerde sıra bekliyorlarmış mağazalara girmek için 🤦🏻♀️ Çok saçma. Rabbim akıl fikir versin bizlere.
_mucizem_ suzan_26 ne zaman doğumun canım ? Ben kendimi teselli etmeye çalışıyorum 🙈 daha 6 hafta var belki değişir diyorum 🙈
_mucizem_ suzan_26 rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin canım yavrunu kucağına sağlıkla al inşallah 🥰🤲