Merhaba kızlar bende Almanya’da yaşıyorum iki hafta önce kontrolüm vardı benimde dilim çok iyi değil ama eşimi kesinlikle almadılar içeriye ne dediysek hayır dediler. 30 haftadayız Pazartesi günü yine kontrolümüz var inşallah bu sefer alırlar çok zor oluyo gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun 😣🙏🏽