Denizler suzan_26 aslında bende şeker çıkmadı ama dedi tekrar yapalım dedi bebek icin riskli yani ama işte corona virüs olduğu icin korktum kliniğe gidemedim onun icin yapmadım ama doktor şeker vs bişeyler yeme dedi
Gulsevin ilayy Almanya’da yapıyorlarsa bende kesin yaptırırm. Bende bir süre yaşadım Almanyada o sebepten güvenirim ☺️
Denizler ilayy aslında virüs olduğu icin hastaneye gitmedim onun icin bende korkulacak bişey yok dedim ama şuan pişmanım keşke yapsaydım diyorum
ilayy Gulsevin Almanya da Avusturya da yapıyorlar cnm hatta mutter kind pass var bu testi yapmazsan oraya işlenmiyor işlenmediği zamanda bir süre boyunca alacağın çocuk parasını alamıyorsun vermiyorlar 😌
_mucizem_ Ern ben 29 haftalık oldum canım Sen? Geleli 8 ay oldu kursa gidecektim hamile olduğumu öğrendim 🤷🏻♀️ Sen ne zaman geldin canım ?
Ern _mucizem_ bende 9 ay oldu 30 haftalık hamileyim bende kursa gidemedim Dilim yok erken doğum tehlikem var çok korkuyorum bu aralar doğurucam diye 😞
suzan_26 Denizler İyide normal ultrasonda da görüyorlar turkiyedeki gibi renkli ultrason mu acaba senin dediğin
_mucizem_ Ern allah esirgesin canım rabbim vaktinde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 yat bol bol kalkma ayağa yorma kendini çok
Denizler suzan_26 aynen canım renkli ultrason orda hem cinsiyet de belli oluyormuş bebeğin sıkıntısı varmı yok mu bakıyorlar ama beni yönlendirmedi
suzan_26 Denizler Ben Almanyada renkli ultrasondan baktıklarını bilmiyordum hep kliniğe gittim orada kendi doktorum baktı bilseydim bende yapardım zaten 4 aydır bebeğin fotoğrafını vermiyor sınır ediyo beni 😑
Ern suzan_26 klinik yapmıyor canım zaten seni başka yere yönlendiriyor benimde erken doğum riskim var ve şeker yüklemesi yaptırmadığımız için detaylı istedi Perşembe günü gittik çektirdik
Denizler suzan_26 normalde vermiyorlar benimde vermiyorlar ben istedim ama vermedi benimde sinirim bozuldu
suzan_26 Ern Yaa bilseydim dr. Söyler bende isterdim bir dahaki terminim 12 mayıs o zaman 37 haftalık olucam 13 Mayıs da hastanede terminim var kayıt için ben çok geç kaldım galiba bunun için 🤔