Denizler evet canım baktım daha demin eşimle sizin oraya dedi orada cok Türk yok :( güzel küçük bi şehir. Keşke yakınımızda olsaydın gelirdik ederdik:( yardım ederdik ama Allah büyük darda kalmıyorum ben burda hiç Rabbim bi şekilde hemen yardım ediyor yinede şükür