Bende 21+6 günlük hamileyim. Kontrollere eşimi almıyorlardı ama Almanca bilmediğimi söyleyince aldılar. Sende öyle yapabilirsin canım. Doğumuma daha var nasıl olur bende bilmiyorum inşallah eşim yanımda kalabilir zaten burda kimsem yok ondan başka eğer onu da hastaneye almazlarsa nasıl hissederim bilmiyorum