Denizler bende Almayadayim . Dil problem gerçekten. Günlük şeyleri halledersin ama doğumda nasıl olur, insan düşünüyor gerçekten. Ama burdaki hemşireler ebeler iyi diyorlar ,dil problem olmuyor diyorlar .ins öyledir. Benimde 33 haftalık oldu. Nts yapıyorlar artık. Çatı muayenesi yapıyorlar mı bilmiyorum. Umarım yapıyorlardır doktorlar .