fatos0202 Denizler gülüm elinden geldiği kadar hastaneye gitme ben randevuma giderken koronaya yakalandım 18 aylık oğlum war 13 gündür dokunamıyorum öldüm resmen
Ceylizm fatos0202 nasılsınız şimdi ? Hamilelikte çok zor olmadı mı ? Bebeğe size etkileri nasıl oldu ?
Denizler fatos0202 ay Allah yardımcınız olsun Gerçekten çok üzüldüm ama işte ne yapıyım gitmek zorundayım zaten ay da 1kere termin veriyorlar zaten çok hassas davranıyorum bide benim bulunduğum bölgede fazla yok
suzan_26 fatos0202 Çok geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun hem hamilelik hem de çocuğunuzdan ayrıymışsınız İnşallah bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz
Ceylizm Denizler Eşinizi içeri alıyorlar maskesiz gitmeyin durumunuzu anlatırsanız size yardımcı olacaklardır. Endişelenmeyin ebeler çok iyi davranıyorlar. Diyelim almadılar, ararsınız eşinizi telefon yanınızda hep açık kalsın eşiniz ordan yardımcı olsun.
fatos0202 Ceylizm 5 günden sonra eve gönderdiler ilaç tedavisi devam ateşim yok şükür ama 18 aylık da oğlum war 13 gündür daha dokunamadım içim giddiyor bu ayın 8 inde bitticek inş 38 haftalıkda hamileyim geldimi hepsi üst üste geliyor
Ceylizm fatos0202 çok geçmiş olsun gerçekten zor günler yaşıyoruz. Çıksak bir dert çıkmasak bir dert. O kadar belge işi var ki gitmeyeyim eşimle diyorum olmuyor. Hadi gitmesen bu sefer o bile hastalığa yakalansa aynı şeyler yaşanacak kaçışı yok gibi geliyor bana. Allah yar ve yardımcımız olsun risk altındayız inşallah bu günler geçecek hepimiz sağlıkla kucağımza alacağız.
suzan_26 Denizler Her gidişimde bakıyor hep vajinal ultrason benimki bir de kızlar burda çatı kontrolü yapmıyorlarmış galiba vajinal ultrasonla bakıp gönderiyorlarmış doğum için hasteneye yattığınız zaman ebeler çatı kontrolü yapıyormuş sanırım
suzan_26 _mucizem_ Kızlar sanırım eşleri doğuma bir ihtimal alabilirlermiş ama bölgenin vaka sayısına bağlıymış zaten doğuma almasalarda gece yanında kimse kalamıyor refakatçı olarak ben hastanede 3 gün kaldım benim eşim gece yanımda kalamıyordu yasaktı ve o zaman korona falan hiçbirşey yoktu
_mucizem_ suzan_26 tamam da canım ben dil bilmiyorum 🤷🏻♀️ Onlarla nasıl iletişim kurabilirim ki? Mantıken saçma. Birini almak durumundalar. Dil bilenler için öyle olabilir ama bu şekilde tek başıma ne anlarım ki
suzan_26 Denizler Eltim burda ona sordum 2 kere doğum yaptı burda çatı kontrolü ne diye soruyor oda bana ben hiç duymadım bana öyle bişey yapmadılar diyor
Gl1456 Bende isviçre de yaşıyorum hastane doktor terimleri zor tabi bende ondan korkuyorum hatta sırf bu yüzden normal doğum yapmasam mı diye de düşünüyorum.
suzan_26 Denizler Hayır hastaneye elbise falan götürmemiş hastane veriyormuş bezini emziğini size pet ama ne olur ne olmaz diye ben hastane çantama hepsini koydum işimi sağlama alayım diye