Mervenur_kcbs duygularımıza bagli hormonlarimizdaki sinir hücreleride bebege merhaba gittiginden hissettiklerini o da hissedermis bir yerde okumuştum. Cok da mantikli cunku zaten icimizde tamamen bizim sinirlerimizden hormonlarimiza bağlı bizden besleniyor yani olabilir