Mervenur_kcbs ya nasıldı iyimiydi bebek büyümüşmü ben gitmedim daha 18.haftada gidicem ondan sonra 20.haftada aşı var detaylı ultrason var aynı işte 16 olduk şükür 🙋🙈😘🤩ya bende 1 haftadır bisiler hissediyorum bebekmi anlamdım böyle sanki dönüyor içimde gibi ama sürekli değil arada oluyor sen ne hissediyorsun nasıl bişi yani😀