Mervenur_kcbs verir canım. Çünkü ağlamak demek stres demek, üzüntü demek. Bunlarda bir gebe ve bir bebeğin en büyük düşmanıdır. Tansiyonun yükselir farketmez sin bile. Ayrıca yapılan araştırmalarla kanıtlanmış Hitler kampında hamilelik geçiren kadınların bebekleri çocuğunlukla engelli ve şizofren olmuşlar. Çünkü sebep baskı, stres ve üzüntü..! Bak ben 7 ayönce oğlumu kaybettim hamile kaldığım dan beri mezarına gidemedim ve perşembe günü gittiğimde üzüntüden hala başım ağrıyor. Tansiyonum oynatıyor üzüntü. Sende ağlayıp kendini üzme lütfen. Boşver, canını sıkan herşeyi at bir kenara doğumdan sonra bakarsın çaresine