38+5 bende beklıyorum kızlar bebek 1gün anne karnında kalınca normal insanın 200 gün dünyada kalmasına bedelmış doktorum sen istesende bebek istemezse gelmez doğumu o belırlıyomuş bende beklemkten çok sıkıldım kavuşmak istiyorum ama sonradan düşününce bebeğim için 1gün bıle bukadar önelıyken benım beklemkten başka yapacagım hıcbsy olmaz sabretcez ve kavuşucaz inşallah🙏☺️