Gupse bende perşembe günü kontrole gittim nst güzel çıkmadı hareketsizdi ben seni gönderemem diyip yatış yapıldı herşey çok hızlı oldu akşam 17.30 suni verildi yine malesef ki ilk bi saat çok iyiydi karşılayabiliyordum sonra koptum ama 21.10da ikinci oğluşum doğdu şükür anlıcanız kaçamadım suniden yine en son doğurmak istemiyorum diyordum 😢😅 hayırlısıyla doğurdum şükür oğluşuma kavuştum ikinci kuzuma :)) umarım sizde sağlıcakla almışsınızdır 😊