Muhammedim0125 asyaa15 39+1 bugün ağrılar başladı ama. Kasık değil göbeğim ağırıyor belimde de ağrı yok nişan yok akıntı var her zaman ki gibi iç çamaşırı giyinemiyorum batıyor sanki 🥺
asyaa15 Ceylan35 😂🤣 yani yanında kmseyi götürmüyolar ya nası gelecegni düşündm hemen ,😆 en azından anneni almaları lazım ya . Ne bilim hayırlısı olsun kuxum hakkımızda
Mehtapca06 asyaa15 aynen ağzıma acı su geliyor yetmiyor sürekli millet doğurmamı bekliyor ama bende hiç belirti yok belirti olmayınca ne kadar beklicem de meçhul ne bilim ya zor bir evredeyiz ☺️
asyaa15 Mehtapca06 aynııııı. Milletin bana attıgı tek msj daha dogurmuyonmu 😘😀 yok gelmeyeni zorlamı getiriyim 😂
Mehtapca06 asyaa15 hiç sorma sanki ben başaramıyorum gibi hissetmeye başladım 😂 yok daha doğurmadım demekten utanıyorum artık 😂😂
Maviss asyaa15 hicbiri yok sadece bal.kizim kasiyo kendini tani topluto kendini kasiliyo baskada yok belirti 40+0
Suhedq 39+2 haftalık oldu hareket ettıkce altta ıgne batıyp sankı ara sora adet sancısı oluyo ama gecıyo bır aydor ha geldı ha gelecek artıl umıdı kestım valla akısına bıraktım 😁
Mrvktzl6 Bugün 39+ olduk ama hiçbir belirti yok 🤦🏻♀️ Bizler sabırsızlaştıkça onlar gelmiyor galiba 😊
Tomris_umay Ceylan35 dr dan geliyorum şimdi, nasıl becerdiyse kanaldan çıkmış zilli 🤦🏽♀️ Sancı falanda hiç çıkmadı nts de 🤷🏼♀️ Haftaya günü doluyor, kanala girmezse suni ile başlatıp sezeryana alacaklarmış 🤦🏽♀️ Çocuumun gelesi yok valla 😂
Ceylan35 Tomris_umay ahah hadi kazasız belasız bizim çocuklar koronadab dolayi gelmiyo 😂yerleri rahat 😂benim de haftaya günüm doluyor kuzum devlete gidiyorum acaba bana da aynı şeyleri söylermi inşallah söylerler sen sanırım özele gidiyorsun
Tomris_umay Ceylan35 özele gidiyorum canım evet, gönlüne göre olsun valla 😂 hiç deme gelesi yok canım 😂
sonmezzZ asyaa15 doğuma 5 gün var hiç bi belirti yok bel bacak agrısından Başka ne yapacağız bilmiyorum 🙄
Tomris_umay asyaa15 inan bende onu düşünüyorum 🤣 dün çok hareketliydi o ara bi haltlar karıştırdı heralde 😂🤦🏽♀️
Hasderluna asyaa15 39+1 bekliyorum ama gelmiyor doktor da cumartesiye kadar gelmezse yatış veririz dedi nstde düzensiz sancılarım çıkıyor, çatı muayenesi de olmadım sancıların düzene girmeden anlamı yok bakmamızın dedi 🤔
asyaa15 Hasderluna aynıyıx canım bende cuma günü gidiyim diyorum kontrole ne der napar bilmiyorum ama suni vermesin istiyorum 🙄
Hasderluna Selinglr 39+5 oluyorum aslında neden öyle dedi ben de bilmiyorum bebeğim de iri değil 3300 3400 falan doğacak sanırım çatıya ya da açıklığa bakmadı daha