Tsknaltunts merhaba, benim kendi doktorum da d vitamini vermedi bana. Multivitamin ve demir ilacı verdi sadece. Ama sağlık ocağına gittiğimde yazdılar. Her gebeye yazıyorlarmış. Ancak ebe doktoruna danışıp d vitamini ölçümü yaptır önce eğer eksiklik varsa ic demişti bana. Fazlasi vücuttan atılamiyormus çünkü. Evet genelde herkeste eksik çıkıyor d vitamini ama ben olcturmedim ve içmedim. Güneşe çıkmaya başladım gündüzleri 15-20 dakika :) 32. Haftadayim, bebeğin gelişimi iyi şimdilik.