gercekten bütün doktorlarin gorusleri ayri. benim gittigim bi prof da sadece demir hapi kullanman yeterli dedi. bunu kendi doktoruma sorduğumda gunes gördüğümüz yok d vitaminini nasil alacaksin peki dedi. valla bana cok mantikli geldi, kullanmaya devam
ediyorum. vitaminlerin de ne gibi zarari olabilir ki, zaten dogal beslenemiyoruz her seye bir hile
karistiriyorlar. yani yedigimiz içtiğimizden bence tam manasiyla vitamin alabildigimize inanmiyorum.