Kızlar merhabaa, 18+4 haftalığım vitamin ilaçlarım bitti bugün sağlık ocağına yazdırmaya gittim aile hekimim yoktu başka doktora yönlendirdiler doktor vitamin hapı ve Demir ilacını yazdı ben devit-3 yazmam yazmıyorum dedi , neden hocam diye sordum gereksiz benim eşim iki hamilelik geçirdi şunu kullan bunu kullan demedim dedi kullanılmasından yana değilim dedi ve yazmadı 🤷♀️ Acaba kullanmasam mı diyorum sizce kızlar ? 🐣