Ayad36 Muhammedim0125 gönlünü ferah tut canım iyi olur inşallah 🙏ne kadar rahat olursan o kadar iyi oluyormuş
Muhammedim0125 Ayad36 canım öyle haklısın biraz sancı var bebek kanala girince Doğumun başlaması gecikir mi🦋
Ayad36 cilem01 doktorlar öyle diyo ama şekeri olmasına rağmen tam gününde doğum yapan da olmuş onlar sadece şekerin anneye ve bebeğe daha fazla zararı olmasın diye bence öyle diyorlar diye düşünüyorum 🤨
Ayad36 Minikbiranne15 son zamanlar hiç geçmiyor diyorlardı da benn aksine çabuk geçer diyordum ama haklılarmış geçmiyor 🥰
Pearly Safak 22 bızım de yarın kontrolum var. Karın ve kasık agrısı dısında benı zorlayan bır durum yok. Bıraz akıntım fazlalastı son 3 gundur
Ayad36 Pearly oda normal benimde öyle olmuştu doktor ilaç yazdı ama bebeğin yerleştiği için akıntı fazla oluyor demişti, sağlıkla gelir inşallah 🙏
Yelz_91 Ayad36 mşallh canım bzde şafak 2🥰 bnimde sık wc oluyor yarım saatte bir gdyorum . Çok şükür mide yanması çok sık olmuyor
Ayad36 Yelz_91 maşallah maşallah geri sayım başlamış 🥰🙏sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 🙏benim mide yanmam bi kaç gündür daha sık olmaya başladı gavıscon şurup etki etmiyor sanki
Ayad36 Arzuarzu 🥰🥰sağlıklı olsunda yeter ki prenses artık ne zaman isterse gelsin 🙏🥰ben hiç çatı muayenesi yaptırmadım doktorum gerek yok dedi