Ayad36 Arzuarzu 🥰🥰sağlıklı olsunda yeter ki prenses artık ne zaman isterse gelsin 🙏🥰ben hiç çatı muayenesi yaptırmadım doktorum gerek yok dedi
Arzuarzu Ayad36 aynen öyle canım☺️ Bende yaptırmıcaktım da sancılandım hastanede yattım mecbur bakıldı
Ayad36 Minikbiranne15 son zamanlar hiç geçmiyor diyorlardı da benn aksine çabuk geçer diyordum ama haklılarmış geçmiyor 🥰
Ayad36 Yelz_91 maşallah maşallah geri sayım başlamış 🥰🙏sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah 🙏benim mide yanmam bi kaç gündür daha sık olmaya başladı gavıscon şurup etki etmiyor sanki
Yelz_91 Ayad36 amin canım biz 37 haftalığız şuan ikiz benimkilet bu aralar çok zorlanıyoruz yani 1 hafta dha bekle dese doktor hayatta bekleyemem🙈 ben tıka basa yediğimde yada yoğun salçalı bişey yediğimde yanıyor… süt içiyorum o braz iyi geliyor
Ayad36 Pearly oda normal benimde öyle olmuştu doktor ilaç yazdı ama bebeğin yerleştiği için akıntı fazla oluyor demişti, sağlıkla gelir inşallah 🙏
Sdmhmt Bugleminannesi evet ya bu zamana kadar anlamadım nasıl geçtiğini tek sayıya düşünce geçmiyor zaman sanki iki gece yatıyorum bir gün geçiyor 🤣😊
Muhammedim0125 Ayad36 canım öyle haklısın biraz sancı var bebek kanala girince Doğumun başlaması gecikir mi🦋
Muhammedim0125 Ayad36 erkek bebek 9 ay 10 gün 9 saat fln duydum beynım den vuruldum 😂🥚🥚🥚 öyle olursa 10-15 mayısı bulur