cilem01 Ayad36 gebelik şekeri bende de çıktı herkeste öyle mi olur erken mi doğurcam 😢 27. haftadayım
Ayad36 cilem01 doktorlar öyle diyo ama şekeri olmasına rağmen tam gününde doğum yapan da olmuş onlar sadece şekerin anneye ve bebeğe daha fazla zararı olmasın diye bence öyle diyorlar diye düşünüyorum 🤨
Nehir66 Ayad36 son 16🧿♥️😍 aynı durumları bende yaşıyorum canım 🤦♀️En çokta şuu bel ağrısı beni bitiriyor uyurken sağa sola bile Zar zor dönüyorum 🤦♀️Hayırlısı ile doğsada miniklerimiz rahatlasak biraz☺️🧿♥️
Ayad36 Muhammedim0125 gönlünü ferah tut canım iyi olur inşallah 🙏ne kadar rahat olursan o kadar iyi oluyormuş