Ayad36 Smgkru erkek çocukları erken gelir diyorlar ama artık ne kadar doğru bilmiyorum 😊bekleyip Görcez 🥰
Ayad36 Ceylan35 yok yok inşallah bekletmez ler 😊bende gebelik şekeri çıktı doktorum 39 da falan alalım diyo ama bakalım artık nasip🙏
cilem01 Ayad36 gebelik şekeri bende de çıktı herkeste öyle mi olur erken mi doğurcam 😢 27. haftadayım