Aysegul7 ayy ben varım bu konuda 😅 çok güzel bi gecelik almıştım elbise fotoğraf çekimi için 250 tlydi ama cidden çok gğzekdi aldığım siteyi bulup atayım sana tabi oğkum erken geldi ve giyemedim orası da ayrı sorun beden konusunda 7 aylık olduğunuzda kilonuz ne ise doğumdan hemen sonra o kiloya düşüyorsunuz ben alırken öyle demişlerdi cidden tam olmuştu erken doğmuştu ama yine diğer arkadaşlarımızdan da fikir alın yarın size siteyi bulup atacağım kesinlikle tavsiye ederim arada evde giyiyorum o derece kaldı içimde 😂