Aysegul7 ben lcwdan alt ust takim bulmustum o cok icime sinmisti gecelik bulamamistim dediginiz gibi.gebe reyonundan s beden alip icinde sallanmistim 🤦 cok pisman olmustum xs almadigim icin. O yuzden o tarz seyleri en sona birakin bence cunku her bunye degisiyo benim gobegim bile dogru duzgun yoktu dogumda teselli ediyodu hasta yakinlari 5-6 aylik dogurup yasayanlarda var uzulme diye 🤣🤣 banada surekli son ay siscen diyolardi 5 aylik gobekle dogum yaptim resmen🤦